Tip 230 - Svých věcí se nevzdám!

Co mám v ruce, to je moje, říká si většina lidí. Tohoto triku využívají někteří pochybní prodejci, kteří vám dají zboží do ruky, zatímco ho vychvalují. Čím více se na zboží upnete, tím větší šanci na úspěch prodejce má.

Této zákonitosti můžete také samozřejmě využít při balení tím, že ženě něco dáte do ruky. Může to být například vaše vizitka.
 

Reakce k tématu:
souhlasim
tonhle jev sem si uvedomil nedavno v jednom obchode s oblecenim. krom znale a ochotne obsluhy, take nechavaji lide chodit v tom obleceni po prodejne pri vyberu dalsich kousku obleceni. jsem si rikal skveli obchodni tak jelikoz sam na sobe jsem citil ze to obleceni taky vic chci i pres ty cenovky [S08]. ale dal jsem otom nepremyslel. a jaky presny ucinak na tu holku by melo mit dani nejakeho meho predmetu ? jakoze jsem uz jeji ?[S04] jeste odboceni k vizitce. vizitky se bezne predavaji pri obchodnich jednanich jak to tam ovlivnuje ty lidi ?
Od autora Treff
Re: souhlasim
Těch účinků je více. 1) Sociální status. Pokud jsi mladý a máš vizitku, zvýší to tvoji hodnotu (a pokud je na vizitce uvedeno tvé vysoké postavení či logo známé firmy, tak je to ještě lepší). 2) Emoční pouto (o tom je tento tip). Žena si při pohledu na vizitku na tebe vzpomene, pokud jsi byl alespoň trochu výrazný. Jestli jsi na ni udělal dobrý dojem, bude jí ho vizitka připomínat. Možná dokonce bude přemýšlet, jaké by to bylo s tebou chodit... Hodně důležité však je, jak ses choval při balení. Jestli jsi ženě vizitku vnutil, moc nadšená z ní nebude. 3) Zapamatovatelnost. Čistě logický důvod. Napsané věci si pamatujeme lépe než řečené věci. U obchodních jednáních mají vizitky jednoznačně účel navazování nových vztahů. Každá nová vizitka může být potenciální klient, dodavatel či spolupracovník. To ale nemáš čas řešit na setkání, kde je sto obchodníků. Tak jen chodíš, představuješ se, rozdáváš a získáváš vizitky.
Od autora RaShCZ
Re: Re: souhlasim
diky za odpoved.
Od autora Treff