Jak na barmanky a prodavačky?

Když se budete snažit sblížit s ženou, která pracuje jako servírka nebo barmanka, narazíte na její vybudovaný štít. Ten ji brání před obvyklými seznamovacími frázemi, jež neustále slýchá. Vaším prvním úkolem je tento štít prolomit a dostat se za něj.

Jak sbalit barmanku, nebo prodavačku

To uděláte nejlépe tak, že se zbavíte očekávatelných rolí servírka/barmanka a zákazník. Musíte se pro ně stát opravdovou osobou, aby měly pocit, že na sebe můžete nějak vzájemně působit. Toho docílíte, budete-li pokládat opravdové každodenní otázky. Otázkami je neustále zahrnujte a nenechte jen tak rozhovor sklouznout zpátky do zapadlých kolejí.

Nejlepším způsobem, jak se k ženě dostat blíž a projít přes její obranu, je škádlení a laškování. Dvojnásobně to platí zejména na zaměstnankyně v restauracích nebo v barech. Kdykoliv přijde servírka ke stolu, měli byste využít příležitosti dostat se přes její vnější obal prostřednictvím nějakého laškování.

Příklad rozhovoru

„Dobrý den, dáte si něco k pití?" zeptá se.
„Koukám, že na to jdete pěkně zostra. Ještě se ani neznáme a už se mě snažíte opít."si ale pozor, abyste na ní nepůsobil příliš jako pan Vtipný.

Na všechny přespříliš veselé a falešné zákazníky mají vybudovaný ještě silnější štít.
„No, pokud potřebujete ještě pár minut, vrátím se později," odpoví s lehce afektovaným úsměvem.
„To je v pohodě, objednám si něco už teď. Ale snažte se trochu lépe dýchat, vypadáte, jako když se chystáte vybuchnout. Jste v pořádku?"

Doporučuji vám zjistit si co nejdříve jméno vaší vytoužené. Jeho následným používáním totiž zasáhnete její obranu hlouběji. Používejte její jméno tak často, jak jen to bude možné. Zní to impozantně a podporuje to pocit familiárnosti.

Jedním ze způsobů, jak ji zaujmout, je ukázat empatii. Servírky a barmanky trápí totiž každou noc stejné, společné problémy. Bývají to otravní zákazníci a rušné noci, kdy jsou přepracované a nejraději by se na všechno vykašlaly.

Tím, že jim ukážete svoje soucítění, začnou rozmrzat a pustí si vás blíž k tělu. Viděl jsem, jak servírky na chvíli úplně změní svůj postoj. Klesnou jim ramena, když mohou na chvíli vystoupit ze své role, a popovídat si s někým, kdo je chápe. Pokud jste někdy dřív tuhle práci dělali, řekněte jim to: „Vždycky jsem obdivoval číšníky, protože stojí celý den na nohou a stále mají úsměv na tváři. Kdysi jsem si to také zkusil a od té doby nechávám pokaždé dýško."

Další způsob, který na seznámení s personálem restaurace dá použít, se vám možná bude zdát dost divný. Přesto však zabírá. Vydejte se s kamarádem do restaurace. Servírka k vám přijde a přinese menu: „Dobrý den. Dáte si něco k jídlu?"
„Dobrý den. Ano, děkuji. Mohla byste nám doporučit nějakou specialitu?" Snažte se přitom tvářit jako z nóbl rodiny.
Ona: „Samozřejmě. Naše specialita je pstruh na smetaně s bramborem..."
Vy: „To zní slibně. Tak nám je prosím přineste. K tomu bychom si dali láhev vašeho nejlepšího vína. Také bych byl rád, kdybyste povečeřela s námi. Je mi ale jasné, že nemáte teď čas. Snad bych vás mohl pozvat někdy jindy?“

V této chvíli se začínáte zajímat, jaký má program, a kdy její práce končí. Byli byste překvapení, jak snadné je dostat se z místa, kde jste, na místo, kam až byste se dostat chtěli.

Komentáře